vrijdag 12 februari 2021

BodhiPraat week 07-21


Even wat anders…
 
Ik heb het muziekprogramma CHORDPULSE gedownload.
Dit is een “Backing Track” programma!
Door de akkoorden van een liedje hierin te zetten, een leuk ritme erbij te kiezen, speelt opeens een hele band met je mee!
Voor mijn solo gejodel met de ukelele is dit hartstikke leuk.
En dan… Tja… Even geen zin om te schrijven.
 
Wat valt er eigenlijk nog te schrijven?
Voor mijn gevoel leef ik momenteel in een wereld, die afgeladen vol zit met Malloten!
De angst voor virussen, en nu dus voor corona, wordt blijvend uitgebuit!
Wat wordt ons allemaal door de strot geduwd…?
Mondkapje, winkels dicht, horeca dicht, scholen dicht, avondklok, verplichte vaccinatie, bezoek beperking tot één gast!
En wat nog het allerergste is: Het wordt normáál gevonden…!!
 
De hypnose en indoctrinatie door het NOS journaal werkt griezelig accuraat: De mens blijft in zijn angstpsychose…!
Zou het Journaal de verboden “Sluikreclame” gebruiken…?
Of misschien zelfs “Flash Boodschappen”?
 
Sinds februari 2020 volg ik geen journaal meer, ik kijk zelfs nagenoeg geen tv-zenders meer. Alles staat bol van de propaganda!
Misschien is het daardoor, dat ik nog naar mijn gevoel durf te luisteren!
En dat gevoel vertelt me: Al die propaganda deugt voor geen meter!
Het klopt allemaal niet!
We worden systematisch besodemieterd!
 
Vrede en alle Goeds,
Bodhi.
 

1 opmerking:

  1. inderdaad, het klopt allemaal niet. ik kijk ook allang geen nieuws meer en ook geen huichel/leugenachtige praatshows meer. Alles wat we dachten te weten, wat ons geleerd is klopt ook voor 80% niet.

    BeantwoordenVerwijderen