zaterdag 11 juli 2020

BodhiPraat week 29.


BodhiPraat Week 29.

(Speciaal voor ‘Broeder Mark’)

Spreuken en Citaten.

Het zal jullie vermoedelijk niet ontgaan zijn; ik heb wel iets met Spreuken en Citaten. Het grappige is, dat ik ze niet echt opzoek, maar dat ze op het juiste moment tot mij komen en me stof tot nadenken geven.

Ik ben dankbaar voor al deze inspiraties…!

Hieronder een aantal van mijn meest favoriete gezegden:

- Als lullen worst was, hadden velen nooit honger.

- Als je jezelf niet kietelt, lach je weinig.

- Als je vooruit wil komen, moet je er achteraan gaan.

- Gelukkig is men maar één dood schuldig.

- Met honing vang je meer vliegen, dan met azijn.

- Beter zinvol zwijgen, dan zinloos praten.

- De Mening van de Menigte is niet De Waarheid.

- De Waarheid bestaat niet! Ieder heeft een eigen versie ervan.

- Er zijn mensen met de ruggengraat van een visstick.

- Flexibel zijn is makkelijk zonder ruggengraat.

- Schrijf je ‘discussie’ met één of twee middelvingers?

- We zien de Wereld zoals we Zelf zijn.

- Prettig om samen te strijden in deze Bron van Jolijt.

- Macht is Zwakte vermomd als Kracht.

- De enige Zekerheid is, dat niets zeker is.

- Zolang ze over je kletsen ben je interessant.

- In wat je vreemd en raar maakt, zit je Innerlijke Kracht.

- It ain’t over untill the fat Lady sings!

 

Genoeg stof tot nadenken? Veel plezier!

 

Vrede en alle Goeds,

Bodhi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten