zaterdag 31 oktober 2020

BodhiPraat week 45.

Keep Calm.
 
“Alles is Relatief,
niets onder Controle.
Alles gaat voorbij,
Dus alles gaat Goed.”
 
De vier regels hierboven zijn het refrein van een liedje, ooit door mij geschreven.
Zomaar… Voor de lol… Om te relativeren!
Ik schrijf graag liedjes. Niet al te hoogstaand en ook niet op rijm.
Met eenvoudige akkoorden en een soepel slagje, begeleid ik mezelf op de Ukulele.
Met mijn teksten verwerk ik indrukken, die ik her en der opdoe!
 
Nu leven we in het jaar 2020…!
Het refrein hierboven, speelt dagelijks door mijn hoofd.
Ik doe mijn best, zoveel mogelijk te leven naar de “Vijf Inzichten van de Tolteken” en wil ook heel graag “Die Verandering” zijn, die ik van anderen verwacht…!
Ik streef naar het objectief bekijken, van hetgeen er allemaal gebeurt.
 
Ik vind het Coronagedoe heel verwarrend. Het maakt me onrustig.
Soms vraag ik me af: Wat zit hier nu écht achter?
Gaat het om Macht? Gaat het om Geld?
Welke rol speelt: Verdeel en Heers?
Wordt de mens door de “Muilkorf” monddood gemaakt?
Dat er een massale indoctrinatie plaatsvindt is voor mijn gevoel heel  duidelijk, maar de vraag: “Wat is het Doel hiervan?” blijft door mijn hoofd spoken!
Ik noem mezelf geen “Complotgekkie”, toch heb ik de indruk, dat er iets gigantisch aan het gebeuren is, wat ik misschien wel helemaal niet wil begrijpen…!
May the Force be with us…!
 
Vrede en alle Goeds,
Bodhi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten